تور استانبول

  • 12 آذر 1402
  • .
  • علی فرشبافی
تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول از جمله تورهای گردشگری معروف و پرطرفدار در ایران می باشد و هرساله تعداد زیادی از ایرانیان استانبول را به عنوان مقصد توریستی خود انتخاب می کنند. در این مقاله خواهیم دید این انتخاب بسیار هوشمندانه است و دلایل زیادی وجود دارد که شما را به این شهر جذاب بکشاند!

 

چرا تور استانبول؟

همانطور که می دانید تورهای استانبول و ترکیه از پرطرفدارترین تورهای اغلب آژانس های مسافرتی ایرانی محسوب می شوند.توراستانبول توسط مجموعه های مختلف و با خدمات متنوع به صورت روازنه،هفتگی و ماهانه برگزار می شود. به دلیل محبوبیت زیاد این تور علاوه بر تهران از شهرهای مختلف ایران مانند مشهد،شیراز،اصفهان و ...به صورت مستقیم به مقصد ترکیه انجام می شود. اگر قصد سفر به استانبول را دارید پیشاپیش به شما تبریک می گوییم زیرا سفری ارزون و مقرون به صرفه ای در پیش خواهید داشت. ایرانیان برای سفر به ترکیه و شهر استانبول نیازی به روادید ندارند و این یکی از دلایل محبوبیت تور های استانبول است.تورهای استانبول تقریبا برای همه فصول سال مناسب هستند و شما محدودیت زمانی برای سفر به این شهر ندارید و در هرزمان میتوانید به راحتی برای سفر اقدام کرده و چمدان هایتان را ببندید. از دیگر دلایل علاقه ایرانیان به تورهای ترکیه می توان به شباهت زیاد فرهنگی و سبک غذایی و زندگی در ایران و ترکیه اشاره کرد.

 

اهمیت شهر استانبول

با توجه به تحقیقات انجام شده ، شهر استانبول قدمتی بسیار طولانی دارد و از شهرهای مهم تاریخی در خاورمیانه محسوب می شود. در دهه 1970 جمعیت شهر استانبول به سرعت افزایش پیدا کرد که در نهایت امروزه به عنوان یکی از کلان شهر های بزرگ جهان شناخته می شود.امروزه نیز تمرکز اصلی کشور ترکیه به نوعی بر روی شهر استانبول می باشد و با توجه به موقعیت استراتژیک خود در منطقه باعث شده است تا توجه جهانی را نیز به خود جذب کند.استانبول همچنین یک بندر مهم تجاری و گردشگری است.این بندر زیبا در مجاورت ساحل بسفر واقع شده است..

بهترین جاذبه های گردشگری و تاریخی در استانبول

همانطور که گفته شد این شهر از قدمتی تاریخی برخوردار است از این رو در استانبول مکان های گردشگری و تاریخی بسیاری وجود دارد که توجه بسیاری از گردشگران را در سایر نقاط دنیا نیز به خود جلب کرده است .ایا صوفیه، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول، آب انبار باسیلیکا سیسترن، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، میدان هیپودروم و تنگه بسفر از مشهورترین جاذبه های گردشگری استانبول هستند

تور استانبول

مجموعه های مختلف خدمات متنوعی در پکیج های تور استانبول به گردشگران ارائه می دهند.  بلیط رفت و برگشت هواپیما استانبول، هتل محل اقامت، تور لیدر، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی جز خدماتی است که اغلب آژانس‌های مسافرتی برگزار کننده تور استانبول آن را به مسافران خود ارائه می‌کنند. معمولا قیمت تور استانبول با توجه به هتل محل اقامت، مدت زمان سفر و موارد دیگر متغیر است ولی پیدا کردن آفر تور استانبول به خصوص در ایام غیر پیک کار بسیار آسانی است و با یک جستجوی ساده در سایت‌ مجموعه های مختلف می‌توانید تور لحظه آخری و یا ارزان قیمت استانبول را برای سفر به این شهر پیدا کنید. همانطور که گفته شد ایرانیان بدون نیاز به ویزا و تنها با داشتن گذرنامه معتبر می توانند طی فرایندی سریع به کشور ترکیه سفر کنند.تور استانبول برخلاف بسیاری از تورهای خارجی محدودیت زمانی برای مسافران ندارد و شما حتی چند ساعت قبل از پرواز هم می‌توانید با خرید تور استانبول به صورت حضوری و یا آنلاین از مجموعه های معتبر به استانبول سفر کنید. دقت داشته باشید که در زمان خروج از ایران به مقصد شهر استانبول باید حتما عوارض خروج از کشور را در فرودگاه یا پایانه‌های مرزی پرداخت کنید تا اجازه خروج از کشور برای شما صادر شود.

قیمت تور استانبول

باتوجه به خدمات آژانس های مسافرتی قیمت تورهای مسافرتی در مجموعه های مختلف متفاوت است.زمان اقامت شما در شهر استانبول و هتل محل اقامت در این شهر از عوامل مهم تاثیرگذار در هزینه های تور هستند که باید به آنها توجه داشت.

قیمت تور ترکیه استانبول در زمآن‌های پیک سفر همچون عید نوروز، تعطیلات تابستانی، سال نو میلادی و یا تعطیلات آخر هفته معمولا بالاتر از حالت عادی است و اگر محدودیتی برای برنامه سفر خود به این شهر ندارید، پیشنهاد ما این است که برنامه سفر خود را به ایام غیر پیک منتقل کنید، زیرا قیمت تور استانبول بسیار ارزان تر می شود.  

تور استانبول لحظه آخری

تور لحظه آخری استانبول، فرصتی مناسب برای علاقمندان به سفرهای هیجان‌انگیز به این شهر فراهم می‌کند. با امکان رزرو تورهای لحظه آخری، مسافران می‌توانند از تخفیفات ویژه بهره‌مند شده و تجربه فراموش‌نشدنی از زیبایی‌های استانبول به دست آورند. این تورها، به همراه خدمات و اقامت در هتل‌های با کیفیت و تجربه فرهنگی بی‌نظیر، تبدیل به یک سفر دلنشین و خاطره‌انگیز می‌شوند .برای رزرو تورهای لحظه آخری استانبول می توانید با عضویت در سایت های مجموعه های گردشگری معتبر  مانند مجموعه بزرگ آژانس من از زمان آن آگاه شده و به صورت آنلاین سفر خود را رزرو کنید.

راه های دسترسی به استانبول

تورهای استانبول به صورت هوایی و زمینی توسط آژانس های مختلف برگزار می شوند . راحت ترین مسیر استفاده از پرواز های مستقیم به استانبول است که در این مسیر حدود 2 ساعت پرواز خواهید داشت. در مسیر زمینی با استفاده از اتوبوس یا قطار تهران-استانبول حدود 1 روز در راه خواهید بود. 

مدارک لازم برای تور استانبول

برای تور استانبول به مدارک خاص و ویژه‌ای نیاز نیست و صرفا با داشتن مدارک زیر می‌توانید تورهای آنتالیا را رزرو کرده و در زمان مقرر به این شهر سفر کنید.

  • پاسپورت معتبر
  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • یک قطعه عکس

 

سفر به استانبول با تورهای متنوع و کارآمد، فرصت مناسبی  برای تجربه فرهنگ، تاریخ، و زیبایی‌های این شهر است. تورهای استانبول با ارائه خدمات با کیفیت و برنامه‌های گردشگری منحصر به فرد، سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورند. از بازدید از اماکن تاریخی نظیر آیاصوفیه و باغ‌های تاپ‌کاپی گرفته تا گشت‌و‌گذار در بازارهای شهر و لذت بردن از غذاهای محلی در رستوران‌های معروف. تورهای استانبول تجربه‌ای جذاب از این شهر را برای علاقه مندان فراهم می‌کنند.

مشاوره خرید تور آنتالیا با آژانس من

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید تور آنتالیا، همیشه گزینه‌های متعددی وجود دارد که همین موضوع، انتخاب را برایمان سخت می‌کند.اگر شما هم در انتخاب‌هایتان دچار تردید هستید و یا در مورد آنتالیا و تورهایش سوال‌های متفاوتی دارید، می‌توانید با تیم مشاوره آژانس من تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان مجموعه، راهنمایی های لازم را دریافت کنید

دیدگاه‌ها ({{totalCount}})
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessage.error}}