معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

  • 30 آذر 1402
  • .
  • علی فرشبافی
معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

استانبول، با تاریخ و فرهنگ غنی خود، به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته جهان معرفی می‌شود.این شهر علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، به عنوان یک مرکز خرید نیز شناخته می‌شود. مراکز خرید معتبر در استانبول، گردشگران را با تنوع و فراوانی کالاهای معروف به ترکیه مانند صنایع دستی، چرم، نقره‌کاری، و پوشاک محلی جلب می‌کنند.از جمله بهترین مراکز خرید استانبول می‌توان به "بازار گراند " اشاره کرد که با بیش از 4000 فروشگاه ، انواع کالاها را ارائه می‌دهد. همچنین، "میدان تقسیم" با مغازه‌های معتبر بین‌المللی و برندهای مشهور جهان، یک مقصد خرید لوکس در استانبول محسوب می‌شود.در این مقاله، بهترین مراکز خرید استانبول را معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول یکی از مراکز خرید محبوب در استانبول است که با فضای مدرن، امکانات رفاهی و تنوع در ارائه‌ی محصولات، توجه گردشگران و خریداران را به خود جلب کرده است.این مرکز خرید در شمال شهر استانبول قرار دارد.در این مرکزاجناس انواع برندهای معروف از جمله منگو ، ماوی ، زارا ، پنتی ، جین ماوی وغیره به فروش می رسد.جالب است بدانید مرکز وادی استانبول تنها تجاری نیست و قسمتی از آن شامل استخر ، مهدکودک ،زمین بازی کودکان ، سالن های ورزشی و غیره می باشد.همچنین یک فودکورت با تنوع غذایی بالا دارد که مطابق با هرسلیقه ای منوی مخصوص دارد.در این مرکزسالن سینما و تئاتر با برنامه های متنوع نیز وجو دارد.نزدیکی مرکز خرید وادی استانبول به جنگل سبب جذابیت بیشتر این مرکز برای گردشگران شده است.

مرکز خرید فروم استانبول

این مرکز خرید واقع در محلهٔ فروم استانبول، با تاریخچه‌ای بسیار قدیمی و فضایی منحصر به فرد، محبوبیت خاصی بین بازدیدکنندگان محلی و گردشگران خارجی دارد. فروم استانبول به عنوان یکی از بازارهای با ارزش و محلی است که در آن فروشگاه‌های متنوع هنر و صنایع دستی، انواع غذاهای محلی و غیره وجود دارد.همچنین در استانبول چند مرکز خرید ارزان وجود دارد که مرکز فروم یکی از آنها است.اگرخوش شانس باشید و در زمان های حراج سفر کنید می توانید اجناس زیادی را با قیمت ارزان خریداری کنید.از اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد حراج های خوبی در این مرکز وجود دارد که می توانید اجناس دلخواه خود را با قیمت های بسیار مناسب تهیه کنید و لذت ببرید.

بازار بزرگ استانبول

این بازار علاوه بر اینکه یک مرکز خرید به حساب می آید ، یکی از آثار تاریخی و گردشگری استانبول است.این بازار با سبک معماری خاصش هرسال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در بازار بزرگ استانبول محصولات متنوعی از جمله فرش‌های دستبافته، زیورآلات، لباس‌های محلی، چرم، لوازم آشپزخانه و هنرهای دستی ترکیه به فروش می رسند. فضای پویای بازار با ترکیبی از محصولات رنگارنگ و بوهای خوش یک تجربه فراموش‌ناپذیر را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. این بازار، همچنین به عنوان محلی برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ مردمان ترکیه محسوب می‌شود و بازدید از آن، با جذابیت‌های تاریخی و باستانی بسیار لذت بخش خواهد بود.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

این مرکز که شما را به یاد مرکز خرید پالادیوم تهران نیز می اندازد ،یکی از مراکز خرید معروف ترکیه است.این مرکز با مساحتی حدود 40 هزار متر مربع 13 سال است که کار خود را آغاز کرده و از مراکز خرید معروف ترکیه است. فضای داخلی این مرکز خرید با استفاده از آثار هنری مدرن، نمایشگاه‌ها و فضاهای سبز، یک تجربه خرید آرامش‌بخش و لذت‌بخش را فراهم می‌کند. پالادیوم استانبول با داشتن انواع فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌ها، فست‌فودها، و امکانات تفریحی، تجربه ای بیش از خرید معمولی رافراهم می‌کند.

مرکز خرید اولیویوم استانبول

از جمله ارزانترین مراکز خرید پوشاک در استانبول ، مرکز خرید اولیویوم است.در این مرکز فروشگاه های اوت لت بسیاری وجود دارد.اوت لت ها کاملا شبیه فروشگاه های لباس معمولی هستند ، با این تفاوت که اوت لت ها اجناس چندین برند معروف را یکجا به فروش می رسانند.همچنین اوت لت ها اجناس قدیمی یک برند را با قیمتی بسیار ارزانتر از فروشگاه های برند ، می فروشند. این فروشگاه ها برای کسانی که عاشق پوشیدن لباس های برند هستند و جدید بودن لباس برایشان چندان مهم نیست ، می تواند بهترین گزینه باشد و می توانند به راحتی و با ارزانترین قیمت خرید خود را انجام دهند.

مرکز خرید بی اغلو ایش استانبول

یکی از مراکز خرید استانبول در نزدیکی میدان تقسیم ، مرکز خرید بی اوغلو ایش است.این مرکز خرید در خیابان استقلال قرار دارد و از آنجایی که دسترسی آن برای عموم مسافران راحت است ، محبوبیت خاصی در بین گردشگران دارد. این مرکز خرید از مجموعه‌ای از برندهای محلی و بین‌المللی، از لباس و اکسسوری گرفته تا لوازم الکترونیکی و کالاهای لوکس، پشتیبانی می‌کند. همچنین وجود رستوران‌ها، کافه‌ها و فضاهای تفریحیاین مرکز خرید را به یک مقصد تفریحی و خرید کامل تبدیل کرده است.

بازار بشیکتاش استانبول

بازار بشکیتاش، یکی از پرآوازه‌ترین بازارهای استانبول، با تاریخچه‌ای که به دوره عثمانی بازمی‌گردد، به عنوان یک نقطه مهم در جذب گردشگران و شناخت فرهنگ بازارهای سنتی شهر معروف است. این بازار که در منطقهٔ بشکیتاش واقع شده است، مجموعه‌ای گسترده از فروشندگان و صنایع دستی را در خود جای داده است. بازار بشیکتاش فقط در روزهای شنبه دایر است.شما می توانید کالاها و پوشاک را با ارزانترین قیمت از این بازار تهیه کنید.

مراکز خرید بشکیتاش، وادی، فروم، بازار بزرگ، و پالادیوم از جمله نقاطی هستند که با ترکیب منحصر به فردی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و امکانات تفریحی برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند. این مراکز خرید به گردشگران فرصت می‌دهند تا لحظات لذت‌بخشی را در خرید و تفریح سپری کرده و با خاطرات خوب از شهر استانبول باز گردند. این تجربه خرید با کیفیت و منحصر به فرد، به همراه فراهم‌سازی امکانات رفاهی، استانبول را به عنوان یک مقصد محبوب خرید جهانی تثبیت نموده است.

مشاوره خرید تور استانبول با آژانس من

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید تور استانبول ، همیشه گزینه‌های متعددی وجود دارد که همین موضوع، انتخاب را برایمان سخت می‌کند.اگر شما هم در انتخاب‌هایتان دچار تردید هستید و یا در مورد استانبول و تورهایش سوال‌های متفاوتی دارید، می‌توانید با تیم مشاوره آژانس من تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان مجموعه، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاه‌ها ({{totalCount}})
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessage.error}}